yusufalpmom Aysenur_seyit ay canım daha ne istiyorsun yarında erimiyor diye dert edersın boşver demekkı iç karnın genısmıs
Minik-anne06 Amann herkesin lafına takılmayın ya herkesin vücud yapısı farklı bende minyonum 31+3 haftalık ama 3 aylık gibi karnım moral bozmaya gerek yok bence bebek gayet sağlıklı ben Böyle mutluyum diyorum.Kime ne yani
Bsrcip Benim 5 aydan sonra büyümeye başladı. Gayet normal. Karın içi sıkı olanların geç büyüyor ama ağrı çekiyorum ben kasik ağrısı. Büyüdükçe.
Firstmomfirstchild Bsrcip yok o gaz olamaz. Cünkü bir anda 7 aylik hamile karnı oluyor. Yani o kadar gazı insan vucudunda olmasini düsünemiyorum heralde tuvaltten cıktirmaz 🤣🤣 araştırdıgimda karin sertleşmesinin olabileceğini söylediler.
MiaBaslck Bizimde çok belli olmasa nazar değecek diye korkuyorum 3.aydayım 6 aylık gibiyim az çatlak olur daha ne istiyorsunuz😂😂😂
Oznur_ece65 Aysenur_seyit kız deme öyle bende ilk hamile olduğumda dedim şimşek istiyorum sanki Bi tek ben hamileyim gibi ama sonuç bana diyorlar sen hamile değilsin yada yakından gören 3 4 aylık mısın diyor 🙄😏iç karnım geniş olduğu için görünmüyor bişi 😂
Bsrcip Firstmomfirstchild benimde bir anda büyüyordu özellikle.mide kısmı. abartisiz 7 aylık hamile gibi oluyordum. Normal bağırsak gazi gibi degil zaten çok değişikti sabah dümdüz oluyordu 😬 neyseki 1-2 ay sürdü ve geçti.
umaydurununannesi Aysenur_seyit ne kadar buyuk nımet ne buyuk sans emın ol ben suan 11 haftalıgım herkes anlıyo hamıle olsugumu onu gectım gece yuz ustu uyurdum onnu uyuyamıyorum uyku kalmadı sımdıden
hsizyl Aysenur_seyit benim ilk oglumda 7 aya kadar dumduzdu karnım herkez cocugu besleyemiyosun kesin flan diyodu 😂2.hamileligimde 19 haftada göbeklendim
Nisanyagmurum 16 haftalığım kusmaktan dolayı kilo kaybim var ama ne hikmetse akşam olunca karnım çıkıyor akşamları hamileyim 😂