Aysenur_seyit 12 haftada iç çamaşırlarım sıkmaya başladı yavaştan hissedebiliyorum. Kilo almadım aksine 4 kg verdim, normalde ince belliyim dümdüz karnım vardı şimdi sezeryan göbeği gibi sadece alt karnım var. Gaz vs diyenler oluyor ama gaz veya bağırsak problemim yok şişkin hissetmiyorum zaten sabah neyse akşam da o. Tamamen yapısal diye düşünüyorum artık. Annem de 6 aylık hamileyken doğum ne zaman diyorlarmış herhalde gidişat o genetik biraz, şimdiden kıyafet derdine düşmek de kötü ne güzel fit zayıf anne olmak avantaj hareketler daha geç kısıtlanıyor, en önemlisi bebişler sağlıklı olsun da 🙏🏻😊🌸