Mervvvever maşallah çok güzel doğumun olmuş canım🧿🥰 darısı bize inşallah 🙏 önceden açıklık var mıydı peki ? bizde 37+5 olduk gelen giden yok hala yavaş yavaş yerleşmeye başlamış kanala dün gittim muayeneye sancıda çıkmadı bir hafta önce çıkmıştı aslında ama bu hafta çıkmadı sanki hiç doğmayacak gibi hissediyorum 😅