Mervvvever beyzatlas inan yaptım desem yalan olur anca bir hafta yürüdüm o da 7 aylıkken ama evde falan hareketliydim hamileliği tek gecirdim ev işi pazar hali bile yıkadım
beyzatlas Mervvvever evde bende aşırı hareketliyim ama dışarı çıkamıyorum zaten dakka başı çişe çıkma olayı var
Aysegul_3838 Mervvvever gözünüz aydın olsun Allah analı babalı büyütsün inşaallah kaç haftaliktiniz ve kaç kilo doğum yaptınız doğum için özel birşey yaptınız mı
Mervvvever Aysegul_3838 teşekkür ederim 37+2 dogum yorum bebeğim 3040 gram doğdu özel bişey yapmadım sadece aktifdim ev işi falan
NaZende1600 Maşallah tam hayalimdeki doğum bize de nasib olur inşallah 🌿 bende yürüyüş yapamıyorum yaptığım zaman bebek kaşık bölgemde kasılıyor ve sancım oluyor belim ağrıyor inşallah bizde on cm açıklıkla gideriz hastaneye ağrısız acısız
Mervvvever NaZende1600 yaz hamileligi zor gerçekten bende çok korkuyordum yürüyüş falan yapmadim diye ama öyle olmadi darısı bekleyen herkesin başına
SSuleeN Mervvvever bana da 37. Haftada 3850 dedi sezaryen tarihi verdiler. Özelde iyi bir doktora gidiyorum ama az doğarsa beklemedim diye üzüleceğim:/
Mervvvever SSuleeN kilosu çok da önemli değil aslında gelişimi önemli ciğerleri gelismis kuveze girmezse sıkıntı olmaz arkadaşım 39.haftada sezeryan oldu ama kuveze girdi
Aysel9696 Merhaba her kese bende 36+3 bel ağrısı yaşıyorum bazen karnımda ağrı oluyoo geciyoo sonra bel ağrısı adetim olucakmış gibi ağrıyooo haftaya kontrolum var