2oglusannesi Mervvvever ay maşallahhhh umarım bebişiniz sizi hiç üzmez böyle hep kolaylıklar sağlar size. Hayırlı olsun inşallah 😍
Poncikpanda Mervvvever ona normal diyorlar sanırım yani bi iki damla da olsa gelmesi iyi biseymis emdikçe çoğalacakmış oda olur zamanla zor olanı atlatmışsınız 😊
Aleyna2045 Mervvvever Ay ne güzel ya banada dua edin inşallah benimde hemen açılmam olur ve hemen doğumum olur ❤️
CemrePektas Mervvvever oy ablam kimin duasını aldın maşallah. Sağlıkla kavuşmuşsunuz hızlıca. Gözünüz aydın. Darısı bize
Mervvvever CemrePektas annem gelemiycek diye cok üzülüyordum allah dağına göre kar veriyor işte daha kolayları sızın olsun inşallah
Z_e_y_a_gul Mervvvever maşallah Allah’ım bana va benim gibi tüm hamilelere böyle doğum nasip etsin inşallah 🤲
Ikiz_annesii Mervvvever ne güzel bi dogum olmuş hayırlı olsun🥰 çoğu kişiye 37 erken gelebilir ama bence zamanı. Bende 37+4 de doğum yapacağım
Mervvvever Ikiz_annesii hep erken olucak gibi gelmişti karnım falan erken indi ama sağlıklı şükür küvez falan olmadı sadece memeyi kabul etmiyor
Mutlulukkk Mervvvever neeee 😂😂😂 allahm.ya rabbim maşaallah subhanallah yaa😂 darisi buradaki herkesin başina 😂😂
TheMuhtesem Mervvvever hayalimi yaşamışsınız resmen, tebrik ederim. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz 💐💐💐🍭💫❤️
Tsrhlya Mervvvever Maşallah ,Bir şey soracağım beni dün alttan muayene ettiler akıntı aldı ebe içim bir tuhaf oldu içim boşalmış gibi doğumda da öyle mi oluyor acaba
HMH Mervvvever ay maşallah ne güzel dua eder misin bizler de böyle kolayca doğuralım Allah sağlıklı sıhhatli ömür versin inşallah bebişinize de size de 🥰😇