defneveannesii_ Mervvvever Ah ne güzel su gibi doğumun olsun dedikleri böyle olsa gerek 😍 Maşallah size 🥰🙏🏻 Darısı başımıza inşallah ben de çok isterim böyle hemen doğurayım 🙈🥰 Sağlıkla sıhhatle büyüsün bebiş 🫶🏻
Kadersss Mervvvever geçmiş olsun maşaallah ya bende 37+2 haftalığım ne yaptıysam yok hiç açılmam yok sizin biranda nasıl 10 cm oldu daha önce var mıydı açıklık :)
Nehirsude Mervvvever bebdeyarin tam 37 olacağım ara ara karnım sertlesiyo ve sancım var uzun aralıklı ama adet sancısı gibi nst de çıktı sancım 1 cm açılma var ☺️
umutunannesi2023 Mervvvever ne guzel masaallah saglikla buyuyun bebeginizi darisi biz tedirgin anne adaylarinin basina 🥰🥹
Kubra0505 Toprak0440 sıcak duş aşınıyor eğer sancıların durursa yalancı ama geçmez de artarsa doğum sancısı olduğunu anlıyosun canım
Mervvvever Mlke987 teşekkür ederim kasıklarım da bişey olur gibi oldu hemen banyoya koştum bardaktan dokulur gibi su geldi ayakta durdukca devam ediyor
1melekannesi3858 Mervvvever canim.nornal ağrıların Nasıl bi agriydi bende 36+3 um 3 gündür bel vajina ve karnın alt kısmında ağrı var
Mervvvever 1melekannesi3858 açıkçası çok bi ağrı hissetmedim hafif kasıklarım da hareketlenme gibiydi
ayseeeeeeee Mervvvever maşallah ne güzel su gibi bir dogum darısı başımıza olsun inşallah benim ilki de şu gelişiyle gittim ama sıfır açıklıkti bu sefer bu kadar kolay olur inşallah bugün 37 hafta olduk ağrılar var zorluyor ama nstde çıkan hiçbirsey yok