Aysegolcuk Ecrinimleyla annem dedi bu ne saçın pirasa gibi olmuş dedi çünkü çok çok dökülüyordu aldi makası kesti 😂😂
Nbaylan tugbaozdemirkan41 merhaba benim bildiğim de saç kestirmenin bebeğe bir zararı yok ama doğumda ölürsek şehit mertebesine erişirmisiz ve o zaman saçlarının çok kısa olmaması yani erkeğe benzememesi için saç kestirilmez demiş eskilerimiz.
Dilekkkk tugbaozdemirkan41 hızlı uzadı die 4 kere kestirdim kendim de kestim ensemi makinaya bile vurdum 🤣
sonsuzmasalim tugbaozdemirkan41 benim de saçlarım çok uzundu ve gür. Gittim 25 haftalıkken kestirdim. Batıl inanç bu inanmayın. Bu arada isimlerimiz aynı. Benimde adım Tuba Özdemir 😂😇
Dmlekz35 Merhaba, benim bildiğime göre ve doktorların dediğine göre hamileyken saç kestirmenin bi sakıncası yok. Tamamen batıl inanç ama tercih meselesi tabiki. Bende henüz kestirmedim ama çevremdeki hamile bayanların çoğu kestirdi.
Pelinizm tugbaozdemirkan41 Böyle hurafelere hiç inanmayın Allah aşkına bebeğimizin ömrünü bizim yaptıklarımız değil Allah belirliyor.Dolayısıyla bu düşünceler çok saçma🙄🙄🙄
Neroizm Pelinizm keske benden duymasaydiniz 🙂 bebegin gozleri parlak olur diyorlar. Hurma emdirin tatli dilli olsun, tuzlu suyla yikayin teri kokmasin daha neler neler. Bence iyi yasamislar bu zamana kadar. 🙂
AlininAysesii Ben bebeği öğrenir öğrenmez kestirdim, böyle hurafelere bel bağlamayın bebek saçtan mı besleniyor allah aşkına?
Ecrinimleyla Aysegolcuk bende tarayamıyordum artık çok uzamıştı ve bakamıyordum en iyisi kes gitsin 😂
Nagihan1 tugbaozdemirkan41 vallahi benim sacimda upuzundu belime kadar geliyodu artik dayanamadim dün gittim kestirdim kisacik ooohh oyle rahatladim ki basımdan kocaman bi yük kalkti😁😁
Mmerwe tugbaozdemirkan41 bugün yarın kestireceğim ben şahsen bayada kısaltmayı düşünüyorum hem kış uğraşamam zaten saçlarım ve tırnaklarım hamilelikten cok çabuk uzuyor
Mmerwe Neroizm lise de ki arkadaşımın babanesi gözleri parlasin diye limon damlatıyormuş ve kör olmustu kadın 😂 O Ne saçma şey oyle asit sonuçta ben limonu sıktıktan Sonra Eğer elimi yıkamadıysam gözüme götürdüğümde nasıl yanıyor bebeklere ne diye yapılsın böyle gereksiz birşey su bebeleri bi rahat bıraksalar artık koca karilar
Neroizm Mmerwe tabii gozune limon, kabiz olunca zeytinyagi, kokmasin diye tuzluyoruz, mikrobu kirilsin diye kicini da sirkeyle yikayin diyorlar, tercihe gore de ceviz serpip cok sulanmadan servis yapiyoruz gavurdag salatasi oldu cocuk cunku 😒