YagizAsyaMom tugbaozdemirkan41 ya ben çok istiyorum koca yaz öylece gezdim annem izin vermiyor oda diyor evet hurafe ama işi riske atmayalım 😱🙄 e hani bunun hurafeliği nerede kaldı o zaman anne hadi gidelim kestireyim diyorum ıııııı🤣
_RainBow YagizAsyaMom Bende kestiricektim anne böyle böyle yazıyorlar dedim bu nedir ya 🤣saç olayı falan oda dedi kestirme dur bakalım 😂🤣ama benim kestirmem lazım yoksa kocam camdan giricek saçıma tırmanıp yakında 🤣valla ilk burda duydum nedir bu yaa 😅
Mucizeveannesi tugbaozdemirkan41 batıl inanç olduğunu düşünüyorum mantıklı bir açıklaması Yok ,ben 34 bitti enaz üç kere kestirdim
_RainBow Ben ilk defa bu forumda okudum bu saç kestirilir kestirilmez olayını🤣 saçım o kadar uzadı ki üşengeçlikten gidemedim kuaföre belimi falan geçiyor 😂bi kalkim yerimden ilk işim kestirmek 🤗
YagizAsyaMom _RainBow annemde riske atmayalım kızım aman bak şurada az bişey kaldı sabret yavrum diyo🤣🤣
_RainBow YagizAsyaMom hep annem yüzünden oldu zati anlatmayaydım iyiydi 🤣ben gidemedim sen kes diyorum saçımı elinden de gelir yok ben kesemem diyor😅zati sezeryanım ne olcem oralarda kafam elektrk çarpığı gibi gezerim artık 🤣
Azrasare tugbaozdemirkan41 bende kestirdim 22. Haftamda felan Doğuma bir iki hafta kala tekrardan kestiricem 😊