tugbaozdemirkan41 tıbbi olarak bildiğim tek şey şu saç kesimi yaptırcağın zaman ortamda boya,perma gibi ağır kokulu işlemlerin yapılmaması gerektiği. Çünkü sAç da boyanmaz derler ya hani. İçinde açıcı vs bulunduğu için çok yoğun bi kokusu oluyo o kokuyu solumak da bebeğe zarar veriyomuş canım. Çamaşır suyuna uzun süre maaruz kalmak solumak gibi düşün