2melkannsi Elacik Kendi sancım gece 4 gibi nişanım geldi bı sonraki gece 4te normal doğum yaptım Kendi sancım la
Tugrann-annesi0404 Elacik Açık renkle anlayacağın bişey değil canım koyuda da anlaşılır. Yapışkanımsı kanlı bir akıntı her türlü anlarsın
Tugrann-annesi0404 Elacik ya şiddetli olmasa nasıl zorlanacaksın da açılman olacak mecbur dayandım ve gıkım çıkmadı dedim ya 36 dayım ben de yine olsa yine isterim.
Elacik 1ilknur kahverengi ya da kırmızı lekelenme. Rahmin bebeği tutmak için kastığı yapının artık doğum başlıyor sinyali vererek adet gibi akıntıya sebep olması durumu imiş
snowpress Brnbsr benim de ilk doğumum doğal bir doğumdu, şimdi ikinci gebeliğim ve yarın yatiş yapacam daha doğum şeklim belli değil Ama suni sancıdan cok korkuyorum
Brnbsr snowpress inşaAllah beklediğinizden daha kolay olur 2. doğum için her zmn daha kolay olur diyolar ama tabi suni sancıyada gerek olmaz inşaAllah insan kendi sancısını daharahat karşılayabiliyo ☺️
snowpress Brnbsr amin amin insallah aynen öyle, suni sancı aralıksız geliyor diyorlar ama bilmiyorum cok tedirgin ediyor beni
seher578 Brnbsr Suni’ye bağlıyken dedim ki doktora herhalde suyum geldi, hadi inşallah dedi. Çünkü hızlandırıyor açılmayı gerçekten.
seher578 Elacik Benim içimden iki kere pıt pıt diye ses geldi, su da geldi, sızıntı şeklinde, istemsizce gidiyor, illaki anlarsınız.