36/2 de azar azar suyum gelmeye başlamıştı, doğum başlıyor diye hastaneye gittik, doktor kontrol etti, suyu ekstra test çubukları var onunla kontrol etti negatif çıktı, sancıda gözükmüyordu,suyuda kontrol ettiler yeterince su var bebek için dediler,bu doğum suyu değil idrar olabilir başka bişey olabilir diye bizi eve yolladı.. eve de sürekli değil ama arada bu su gelmeye devam etti resmen büyük pet koyuyordum 2 saat sonra değiştirmek zorunda kalıyordum, bi kaç gün böyle geçti, duramadım kendi kadın doktoruma gittim, iç çamaşırımı çıkardığım an tekrar bi su boşalması oldu bardaktan boşalır gibi,doktorum kontrol etmeme gerek kalmadı hemen hastaneye gidiyosun dedi, sancım hala yok. Eşimi aradım geldi beraber hastaneye gittik tekrar baktı aynı testi yaptılar yine negatif yine sancı gözükmüyo, açılma yok. Bizi tekrar eve yolladılar ben nasıl ağliyorum. Bebeğim içerde susuz kalcak nasıl bilmiyorlar arada kaldık resmen. Eve geçince kadın doktorumu aradım durumu anlattım, sen başka bi hastaneye sevk etcem dedi.. hazırlandık, dediği hastaneye gittik ordada aynı testi yaptılar bu sefer pozitif çıktı, sunni sancı verdiler sacılarım başladıktan 3 saat sonra doğum yaptım.. meğersem kesenin üst kısmında yırtılma varmış, ordan azar azar su eksikiyormuş bunu görmemeleri ve sadece teste inanıp beni eve yollamalarını hala düşündükce sinir oluryorum, biz teçrübesiziz ilk doğum ama doktorların bunu düşünüp bilmesi lazım üstelikte başhekim gelip kontrol etmişti.. biraz uzun oldu kusura bakmayın, bi an içimi dökme hissi oluştu buda benim hikayem