Elacik ne desek boş herkesin doğum hikayesi farklı bazılarından nişan su vs geliyor, bazıları nst de falan hiç sancı gelmiyor bi anda sancı gelip doğum oluyor, bazıları 40.haftadan sonra suni sancı ile doğum yapıyor, bazıları yürüyüş hurma egzersiz herşey yapıyor doğum yine zor uzun sürüyor 🤣 bende 38+3 üm sadece hurma yemeye başlıcam belirti vs hiç bişi yok sancımda çıkmadı nasıl gelmek istiyorsa öle gelecek bebek sadece bekliyorum hayırlısı olsun herkes hakkında Rabbim doğum bekleyen bütün hamişlere kolay doğumlar nasip etsin inşallah