Melo-fndkc ben rahat bir anneyim çocuklara enerjilerini atabileceği alanlar oluşturuyorum elhamdülillah çocuklarımında uyku ve beslenmeden yana asla sıkıntıları yok ayrıca kalabalık ailede çocuk çok daha kolay büyüyor 4 numarayı paylaşamıyoruz abi ve ablası bırakmıyor yedirecek olsam ben yedireyim uyutacak olsam ben uyutayım diyip alıyorlar ve yapıyorlarda ilk ikisinde zorlandım ikiz gibi 1 yaş vardı ama eşim sağolsun iki anne gibiyiz❤️🤲🏻ben çocuklara baksam o ev işini yapıyor ben iş yapıyor olsam o çocuklarla ilgileniyor alır gezdirir oynatır bana alan tanır bununda etkisiyle çocuktan yana asla endişem olmuyor açıkcası😅