Melo-fndkc inanırmısın benim 4 numara biraz öyle diğerlerinde hiç sorun yaşamadım ama 9 aylık oldu hala düzenli gündüz uykusu yok gece uyuyor o yüzden onuda dert etmiyorum gündüz kardeşleriyle bir şekilde idare ediyoruz artık diğerlerini uyutmak için hiç çaba sarfetmedim hele 2 numaralı kızım uykusu geldlğinde olduğu yerde uyuyordu 😅abisi sıkılıyor oda gidip beşiğine yatıyordu ben hiç uyku eğitimi yada desteği vermedim çocuklara🫣🥴