Melo-fndkc bende aynı dertten muzdaribim canım. 4 tane emzik aldım ama kızım pek tutmadı 🥲 4.emzigi zar zor tuttu. Sütümden damlattim biraz emzige kızımın açken emmesini sağladım açken bayağı emdi sonra karnını doyurdum uyuyacağı zaman yan yatırdım kızımı emzigi öyle verdim ağzına öğürüyordu çıkartim sonra yine verdim kızım tutana kadar pıt pıt diye vuruyordum emzige o şekilde almaya başladı her emzigi attığında ben geri verdim ağzına gece yatarken veriyordum 1 gece vermedim ve ertesi günü almadı emzigi 😅 gazı olduğu zaman falan ağlıyor ve o şekilde aloyor emzigi,ondan güç alıyor sanırım yani keyfi olarak kullanıyor minik kızım emzigi. Aventin emzigini aldım damakli ve damaksiz wee nin aldım bir tane damaksiz ama gitti markasiz damaklı emzigi tuttu 😅