Dilekkkk canım benimde programa göre 14 gün var ama sezeryan olacak ve Allah’ın izniyle inşallah Pazartesi günü kızıma kavuşucam. Korku heyecan birbirine karıştı. Doğumla ilgili çekeceğim acı ile ilgili değil korkum kızım sağlıkla doğacak mı, hemen kucağıma alabilecek miyim? Kafamda deli sorular. Rabbim hepimizin evlatlarına sağlıkla kavuşmasını nasip etsin, kolay doğumlarımız olsun inşallah. Dua edelim birbirimize daha makbul derler