Nishaa Dilekkkk ay bendeee cok heycanliyimm normalde bu ayin 28 i yazili fakat sezeryan olma ihtimalim var pazartesi hastanede randevum var belli olcak💓☺️
Birsenvergili Dilekkkk ne koyu ne açık diyebilirim sümüksü değildi leke şeklindeydi bebeğimi gayet iyi hissediyorum inşallah gelir be
CansuOztomurcuk Vay be zaman nasıl da çabuk geçmiş. Son ayın içerisindeyiz. Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. 🤲🏼🤰🏻☺️
Irmakselim Dilekkkk 22 gun kaldi ama doktor erken gelir iyice yerleşmiş dedi 39 haftayi bulmaz dedi 1 hafta sonra çatı muanesi bakalim ne diyicek heycsnla bekliyorum
iremnur19 Benimde 21 günüm kaldı artık sabırsızlanıyorum hemen gelsin istiyorum ya daha sezeryan veya normal belli değil çatıma bi hafta sonra bakcak ona gore karar vercek ama ben sancim falan olsada hemen gitsem alsam kucağıma bebisimi diyorum o derece sabirsizim 🤗 Tabi sağlıkla hayırlısıla gelsin de sabretmeyede raziyim 😍