Dilekkkk Kızlar ne zaman Doğum bizim 10 ü 15 i arası olucak kabul ederse 12 sini istiyoruz bakalım 🙏 çok az kaldı stresliyim bu ara iyice gerilmeye başladım
HavvaFer Dilekkkk Bize de 8 ile 15 i arası dedi doktor ama bakalım ne zamana kısmet sabırla bekliyoruz 😇 Hayırlısı ile doğsunlar 😍
Dilekkkk zlemzcanzl hadi bakalım hayırlısı benim de normal olsa 24 Aralık dı son gün ama kısmet olmadı🙏
Dilekkkk Sedayznn bende bi kaç gün önce öyleydim de şu iki gündür bi gerginlik bi stres var sanırım dank etti artık 🤣
zlemzcanzl Dilekkkk hangi doğum bizler için sağlıklıysa. Sezeryan veya normal doğum ikiside aynı şey. Allah kolaylık versin hepimize.
Selin13 Dilekkkk benimde 19 una kadar ama arada panik atağım tutuyor :( cok az kaldı çok :( nasıl yapıcaz ya cokkorkuyorum 37+3 üz her an her sey olabilir. kasılmalarım başladı
Dilekkkk Selin13 allah bi Avaz da kurtarsın inşallah normal e daha cesaretliydim ama olmadı bakalımm🙏
zlemzcanzl Dilekkkk hiç düşünme stres olma. Normal olupta çok zor geçenlerde var. Bir kaç hafta doğumdan sonra bakanın varsa sıkıntı olmaz
HavvaFer Dilekkkk Her an hazırlıklı olmalıyız Rabbim hepimize sağ salim kavuştursun yavrularımızı inşallah 🤲🏻😍