Alif63 kusmam oluyor o da uyandığımda ama onun haricinde gün içinde yok. Fakat gece çok bulantım oluyor. Onu da uyumaya calısarak hallediyorum. Halledemeyince mecbur prilam kullanıyorum. Sabah kusmalarina alistim o allahin emri 😅 bastan beri bitmek bilmedi. Demek ki bitmeyecek en azından gün icindeki kusmalarim yok cok sükür onu da havuc yiyerek atlattım. Cünkü havuç yediginizde kusamıyorsunuz 🤣