tugcesakzci Firstmomfirstchild metro marketlerde yumurtalı Çin eriştesi olarak satılıyor orijinal noddle. Ondan alıp da kendiniz yapabilirsiniz bence tavuklu körili falan daha sağlıklı olur sizin için🙏 hazır noddle içerikleri çok çok sağlıksız maalesef
tugcesakzci Firstmomfirstchild ben tavuklu sebzeli yapıyorum sürekli aşırı güzel oluyor hem de hazır paket noddledan daha sağlıklı oluyor
Leylmom Firstmomfirstchild daha biraz önce yedim 🙈 uzun zaman olmuştu yemeyeli. 34. Haftam. Besin değeri düşük olduğu için önerilmiyo hamilelikte. Ama çok canın çekiyorsa ayda 1 ye bence. Mesela ben bu aralar kolaya çok düşüyorum kendimi engellemeye çalışıyorum ama sıcaklardan olsa gerek . Bebiş doğunca hiç içemiycem ona gaz yapar diye diye içiyorum bu aralar 😄
Firstmomfirstchild Leylmom bencede bir sey olmaz. Sonuçta sabah aksam tüketmeyeceğim 4 ayda 1 belki zaten 4. Ayın icindeyim. Doğuma kaldı 5 ay ne kadar fazla yiyebilirim ki 🤣 ama bu eylemimi gizli tutacağım. Yoksa ailem duyarsa bir sürü laf 😇😇
Leylmom Firstmomfirstchild ben senin haftalardayken daha sık tüketiyodum sonra bi soğudum. Hep öyle devam etmiyor yani . yap bi kaçamak bişi olmaz aramızda kalır 🙈
Cerkes6019 Firstmomfirstchild valla canın çekiyorsa abartmadan yiyebilirsin bende ilk 5 ay hiç yemedim artık dayanamadım normalde eve aldıgım bir şey degil ama hamilelikte hep zararlı şeyler insanın canı çekiyor ne hikmetse pizza hamburger sucuk noodle falan.. hep yedim sınırlandırarak
Firstmomfirstchild Cerkes6019 hamburger felan hic yemem. Pizzayida sucuk sosis salamdan arindirarak yedim bir iki defa hamile oldugumdan sonra hic sucum cekmedi canim. Ama abur cubur cok tükettim. Napayım ya bebisin canı cikolata cipsi cekiyorsa yeme oğlum mu diyim😅 ye anne diyor bende yiyorum
Cerkes6019 Firstmomfirstchild onu yeme bunu yeme ne yiycez saglıklı olan yiyeceklerden bile mide bulantısı da tiksindim hala agzımıza süremedigimiz bir sürü yiyecek oldu mecbur bir şekilde beslencez 😂😂
Ceylan01-13 Firstmomfirstchild valla çok seviyorum heleki bir önceki hamileligimde oglumda cok tukettim yeri geldi günde 2 defa yiyordum körili bu hsmileligimde de cok seviyorum buda erkek çok da canin cekiyor özellikle hele suyu coo güzel oglum 18 aylik suana kadar bir sıkınti olmadi gebelikletede suana kadar da zarari nedir bilmem ama gercekten farkli bir lezzet hamilelikten dolayimi bu kadar canim cekiykr bilmem ama cok istiyor canim sizde arada bir kacamak yapin
Janemarple Noodle da yedim sushi de yedim sosis de yedim, iyi ki de yemişim, gebelik şekerim çıktı artık yasak