pnar8007 kuzum bende insulin kullaniyorum dozum yetersiz gelebiliyor 160 falan oluyor doktorum 150 geçmesin diyor mutlaka , şuan şekere bağlı bebekte gelisim geriligi var kan akışı sorun oluyor seker olunca işte aslında doktorum 1 hafta denedi beni diyet ile olmayinca insulin başlattı