Gebelikte şeker 1 saat sonra ölçülüyor. Normal hastalar da 2 saat sonra. Gebelik şekerim vardı benimde, diyetle kontrol altına alamadim diye insülin kullanmıştım. Bebeğim 17 aylık olacak ama şeker kaldı bende maalesef. Şu an diyet yapıyorum, ilaç kullaniyorum