Zehross03 canım bebeğinin hareketlerini takip et mutlaka. Hastaney gelince de takma. Devletimizin imkanları hastaneleri çok güzel ama içlerindekiler insan olmadığı için şaşırmıyorum ben artık. Şehir Hastanesi’ne kanamalı gittim hafta iciydi ilk müdahale yapıldı sonra polikliniğe sevkettiler randevum yok ve randevusuz verilen fiş sırası sözde dolmuş diye kanamalı olmama rağmen muayene etmediler. Özele gidiyoruzda keyffimizden gitmiyoruz işte