Zehross03 Twobabysmom seruma normal acil takıyor sağolsunlar bende 5 ay gittim ama kadındoğumun acili biraz farklı burda
Twobabysmom Zehross03 Ben hep kadın doğum acile gittim serum için normal acil hamileyken oraya gidin demisti
Umutku Zehross03 ben 2 gün önce gittim tansiyon sebebiyle nere takiplisiniz dediler özel dedim tamam dediler ve tahlillerimi yaptılar serum taktılar nts ye falan bağladılar gayet güzel ilgilendiler onların yaptığı saçmalık bence
Elotyy Zehross03 aynısını bende yaşadım şikayet etım, ama, nafile köpek, gibi azarlıyolar özele gidiyorum, paraları alıyolarsa baksınlar buraya, gelme dedi, bana
dudaktan_kalbe25 Zehross03 ne alaka ya ben daha aksam gittim kasıklarım agrıo dedim idrar tahlili aldı bi de ultrasondan baktı yani bnce sen gıcık birne denk gelmissin bi daha gitsen belki o orda yoktur bakar sana
Zehross03 dudaktan_kalbe25 bilmiyorumki olabilir ama ebelerde bi tuhaftı tersti yani ilişki oldumu diye soruyor risksiz olduğu için gebeliğim ilişki oluyo arada dedim kendini koru bebeğinden önemlimi zevkin bilmemne diye oda azarladı bi güzel halbuki bi alakası yok ilişkiyle🤷♀️
Aybarssmom_ Zehross03 ben de geçen pazar gittim Zeynep Kamile İstanbuldaysan biliyorsundur hastaneyi bomboştu kimse yoktu benim felaket kasık ağrım vardı gece 4ten sabah 8e kadar kesilmemişti bebeğime bişey oldu sandım korktum muayene edilirken ağladım hatta dayanamadım belki o yüzden kızmamışlardır 🤣 kanamam yoktu ama internette kanama olması şart değil falan yazıyordu ama korktum yine de bişey oldu diye
Tatunya Zehross03 Sizin gibi özele gidiyorum. Doktorum geç saatte herhangi bir durum olursa devlet hastanesine gidip riskli gebeyim şu şu şikayetim var dediğinde bakmak zorundalar hiç çekinme dedi. Bu sizin vatandaşlık hakkınız. Sizi fırçalayan personeli asıyla şikayet edebilirsiniz. Özele gidiyorsunuz diye devlet hastanesinden hizmet alamazdınız diye bir şey yok. Stres yapmayın, gerekirse stres yaptırın siz gebesiniz.
Zehross03 Tatunya evet bakmak zorundalar ama saçma sapan konuşuyolar bidaha gelip durmasınlar diye şimdi karşılık versen muhabbet uzayacak bidaha gitmem diyerek sinirle çıktım bişey demeden ama mecbur kalabiliyoruz malesef
AsELinAnneSi__ Zehross03 Rabbim muhtaç etmesin ama acil pismanliktir net beta bakıldığı halde hamile değilsin dendi ilaç yazıldı tesadüfen e nabiza bakmasam belkide bebeğim yasamiyordu Allah korusun çok ihmalkarlar ve umursamazlar kesinlikle betam 90/100 falan yani bir iki desen neyse antibiyotik yazmış hamileyken de gitmiştim ağrı ve aşırı kusmam var diye bana demişti 12 13 haftaliktim bebek ultrasonda bile gorunmezmis bakamazmis tahlil bile istemedi kafasına göre yazdı gönderdi çok şükür poliklinik doktorum öyle değil Allahım vicdan merhamet versin
tugcesakzci Zehross03 devlet hastaneleri artık devlet takibi olmadığını öğrenince hastanın ellerinden geldiğince, zorunlu kalmadı bakmıyorlar özele git diyorlar. Sadece özel takipi olup doğumunu devlette yapmak isteyen kuzenimi azalayıp bunca ay devlete hiç gelmemişsin kaydın yok hiç bir şey bilmiyoruz bir de doğuma mı geldin özele git deyip almamışlardı. Ben de özel takipliyim ama ne olur ne olmaz diye devlete de gidiyorum artık. Acil bile sıkıntı yaratıyor çünkü özele git diye
Snmlsn Zehross03 her gün aynı enerjide olamaz ki. 26. Haftadayım bazı günler aşırı hareketli oluyor sanki hiç uyumuyor bazen hep uyuyor normal yani
defnezumram Zehross03 şimdi şöyle her acilde maalesef ki kadın doğum yok o yüzden böyle tepkiler veriyorlar
Zehross03 defnezumram afyon zaten küçük bi şehir ünivdede var acil kadındoğum devlettede var ve bomboş sakin oluyor hep büyük ihtimalle böyle azarladıkları için gidemiyor kimse
AsELinAnneSi__ Zehross03 Aynen öyle Rabbim muhtaç etmesin ama mecburen gitmek zorunda insanlar her kişi bir degildir her kurumda ama her gidişimde aynı seyleri yaşadım maalesef
tugcesakzci Zehross03 aynen öyle kuzenim şikayet etti cimere sağlık bakanlığına yazdı soruşturma açmışlar o an orada bulunup almayanlar hakkında bence siz de sizi azaeladıkları için şikayet edin yanlarına kalmasın o kadar yıl okuyup yemin ediyorlar hasta bakmaya gelince azar üzerine azar kayıyorlar insanlara
dudaktan_kalbe25 Zehross03 yuh sanane deseydin ya saf saf konusmuslar milletin icinde sonra dayak yediler mi sen suclu oluyosun
defnezumram Zehross03 geçenleerde benimde başıma geldi de acilde değilde doğumhanede nöbetçiymiş ben bebek hareketlerinde azlıktan gitmiştim onda bile beni dövecekti ben sana bakmak zorundamıyım diye ondan dedim