Zehross03 22 haftalıkken butun gece süren gaz sancısı mıde bulantısı sebebi ile acıle gıttım , gereklı tetkıklerı yapıp sonucların çıkmasını bekledıler çıktıktan sonra doğumhaneye gonderdıler bebeğe de baksınlar dıye ben talep etmemiştim
Acile çıktım rahım agzına kadar detaylıca baktı doktorum ılaclarını kendısı yazıp gonderdı benı kanaman olmasına gerek yok herhangı senı rahatsız eden ve geçmeyen Ağrıda yıne gel dedi … o doktorum suan polıkınkte de ona gıdıyorum cok ıyı bır doktor her muayenemde ağrın sızın okursa dırek acıle gelıyorsun dıyor bu arada bu 2. Gebelıgım, ilk gebeliğimde ozel takıplıydım yıne aynı haftalarda ufak bı kanamam olmustu sabah çamaşırımı fln degısıp ıse gıtmıstım endıselendıgım ıcın de aksam iş çıkışı devlet acılıne gıtmıstım o zamankı doktor benı bıldıgın azarlamıştı ac bakayım küloduna hanı bısey yok kandırıyormusun fln gıbı tavır o zaman bırdaha devlete gıdesım gelmemıstı ama bes sene gectı suan devletteyım memnunum