Zehross03 kadın doğum acilleri öyle ne yazık ki. Ben de bi kez gittim biz sadece kanama varsa alttan muayene ediyoruz onun dışında kendi doktorunuza gideceksiniz dedi. Diğer düz acillerde süreç nasıl bilemiyorum. Bi kez kanama sebebi ile gitmiştim direkt sevk ettiler zaten kadın doğum acile, sadece tansiyonuma baktılar. Bidaha da gitmedim şükür 🙏