Son 41 ama doktor 15 gün önceden alacağım demişti ve sezeryan düşünüyordum daha az kalmıştır büyük ihtimalle daha gün vermedi 38.haftada konuşalım normal doğumu da düşün dedi neden bilmiyorum bir problem yok ama 15 gün önceden neden alacak kafam karıştı 😊😊