TomrisHanim Yagmure normal 😂 hepimiz öyleyiz bir yandan güzel hamilelik doğunca özleyeceğiz 😂 atılan tekmeleri
Fmcsa Benimde doğumum Eylül 24 de. 39 hafta olucam o zaman alicak doktorum nasip olursa. Bu arada 3. Sezeryanim bağlaticam ben. Rabbim herkese sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin🤲😇 Anne baba olmak isteyenlerede tez zamanda bu mutluluğu yaşatsın 🤲
Elif2424 TomrisHanim bende yarın 35 haftalık oluyorum isteğe bağlı sezeryan olucam doktor tahminen 7eylül dedi ama net bişey yok sanırım daha haftaya randevum var o zaman inşallah net bişey belli olur🙏
TomrisHanim Ebrar27 sen söyle epidural anestezi de var ayakları uyuşturuyor uyanıksın siz nasıl isterseniz öyle yaparlar 😇👼
TomrisHanim Hilalgurce havalar cok sıcak ya şükür şu iki gün iyi esiyor ama ben yine terliyorum çok aşırı olmasada inşallah Eylül ayı serin olur 😇
TomrisHanim Gonuel49 strese girme ama bebegin hisseder o stres yapar mutlu olalım inşallah iyi geçer hepimizin doğumu 😇
Biyologannee TomrisHanim ikinci hamileliğim ama ben de çok heyecanlıyım hatta ikincisi dahnaguzel oluyormuş zaten annesin o hissi biliyorsun hem daha tecrübeli rahatsin hem heyecanlı Ben ikinci hamileligi çok daha sevdim 😅 ilk çocuğum erkek 3.5 yaşında şimdi kızımız olucak inşallah ❤️😍 son 49 gün sanırım