Selam benimde son 27 gun ama ins 7 eylulde 40+1 de dogar oğluşum, normal dogum olacak o yuzden kendi sececegi günü bekliycez biz ama 3 eylüle kadar retro var kızlar elinizde ise 3 eylulden sonraya alin sezeryan gunlerinizi ,retroda doğmak ilerisi icin zorluklar getirebilir diyor benim eğitim aldığım hocam, inanmayanlar olabilir tabiki ama aklinizda bulunsun🥰