Annelik0707 Tugce-12 kaç yumurta çatlamış tı sizde sağ tarafında mı sol taraftan mı çatladı nasıl oldu süreç
Tugce-12 Amin Allah razı olsun çok ama çok teşekkür ediyorum Allahım herkeslere yaşatsın bu güzel duyguyu🥹🥰
SemaNuuurrr Benimde bugün iğnenin 11. Günü belirtilerin var mıydı canım 😊 Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Tugce-12 SemaNuuurrr Amiin Allah razı olsun adet belirtilerim aynılarıydı sivilceler gergin ruh hali kasık rahim karın ağrısı hepsi aynıydı ben adet olucam diye bekliyordum bu sabaha kadar
Tugce-12 Hatice333 Amiiin Allah razı olsun hep destek oldunuz İnşaAllah Rabbim sizede sevinçten gözyaşı dökmeyi nasip etsin İnşaAllah 🤲🏻🤲🏻🥰🥰 size dua ediyorum 🥰🤲🏻🥰🥹🥹
tatlibebegim_ Tugce-12 bi sorunun var mıydı canım neden çatlatma iğnesi kullanmıştın femara mı kullandın klomen mi kaç yumurtan büyümüştü
AleynaResul Tugce-12 herkesin her dediğine inanma sadece biraz daha bekle kimi vücut erken kimi geç atar iğne etkisini inşallah pozitiftir rabbim gönlüne göre nasip etsin 🤲🏻
Birhayalimvr Hayirlisi olsun canjm benimde 6.gunum daha cok var kac yumurtan buyumustu bide ozel degilse ne sorun vardi bende amh dusuk umut var mi diye merak ettim
AleynaResul Tugce-12 benimde pozitifti 24 gün sonra adet gördüm tam o yüzden diyorum iğneden kaynaklı olabiliyor ay sonuna kadar bekleyinen azından:)