Tugce-12 öncelikle hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım 🥰Banada adetinin 3. Günü gel hormon testi yapalım sonrada çatlatma iğnesi yaparız dedi benim merak ettiğim şu iğneden sonra aşılama mı yapılıyo herkeze hiç bilgim olmadığı için yazıyorum canım 🤭