fbulut97 Gunesgulce valla ben öyle yapıyorum canım koridorda yürüyorum evde geziniyorum squat yapıyorum yani dışarısı çıkılacak gibi değil Allah korusun sıcakta tansiyonumuz yükselir hiç gerek yok
NesliOzdemir Minikyolculugumuz1 ay herkes kız erken gelir diyordu gelmedi ama bildiğim 42de bile doğan var
Bsrakrk Ben de her gun boyle diyorum o kadar bunaldim ki 😮💨😮💨 yarinki kontrolu dort gozle bekliyorum acilman var demesini vs hhooff.
etkafa Egeminannesi bu günden sonra saldım keyfi ne zaman isterse artık 😂😂bu gün umutlu gitmiştim ama olmadı 🙄🙄
09-11-22 Vallahi bizde 39 olduk iki gündür sancım var dün kontrolde nst de sancı çıktı kanala inmiş bugün yarın gelir inşallah ay çok yoruldum vallahi
Egeminannesi etkafa sağlıkla gelsin annesi 😆😆 ben ilk bebegimi mart7 sende diyolardi ansızın bı gece Şubat 23de doğdu 😆😆😆
etkafa Egeminannesi umudum kalmadı artık canım ya haftaları benden küçük olanlar doğurdu hep ben hala oturuyorum 😂beni gören sen hala doğurmadın mı diyor 🙄🙄
etkafa Ezgi87 ya hamileliğimin başından beri çok aktifim ama tık yok hiç oturmadım ben hareket yaptıkça o kaçıyor sanırım 😂😂
Ezgi87 etkafa bende öyleyim hiperaktif bir insanım oyun havaları bile oynuyorduk eşimle hep… Yürüyüşler de yaptım eyyamı bahur sıcağı geleli evde daha çok şeyler yapıyorum bakalım