Gunesgulce etkafa kızlar konuyla alakasız ama 39+5 olduk bu sıcakta yürüyüşe çıkamıyorum evde kolidorda yürüsem yürüyüşten sayılır mı
fbulut97 Gunesgulce valla ben öyle yapıyorum canım koridorda yürüyorum evde geziniyorum squat yapıyorum yani dışarısı çıkılacak gibi değil Allah korusun sıcakta tansiyonumuz yükselir hiç gerek yok
etkafa Youngmotherr ya kadın 37 haftasında gelmiş kıvranıyor ben 41 olacam bi halt yok sinir oldum hastanede eşimi aradım gel özele giden beni dogurtsunlar artık dedim sinirden 😂😂😂
CnsLpsNc etkafa Açıklığın da hiç yoksa suni ile çok zor oluyor diyorlar. Sıfır açıkla suni baya can yakıyor yoruyormuş. Eğer benim hiç açıklığım olmasaydı sezeryan isteyecektim ama açıklık olduğu için suni ile epidural karar verdik. Belki siz de bu şekilde konuşsanız bilemedim ki … Sağlıkla gelsinler de inşaallah 🙏🏻
CnsLpsNc etkafa evet benim özel, devleye asla güvenmiyorum. Hem cihazları çok eski oluyor kalibrasyon vs hakgetire, nst bile çekemiyorlar adam gibi hem de çok geri kafalı herkes özellikle ebeler veya hepsi yeni atanmış toy çoluk çocuk şu an 😔
1melekannesi3858 etkafa ah o devletin Allah cezasını vermesin Bi halta yaramıyor bekletiyolar öyle özellikle ilk çocukta senindemi ay ilk mi
CnsLpsNc etkafa Benim de gün aşırı kontrol ve doğumu tetiklesin diye vajinal muayene yapıyor açıklığa bakıyor ama tık yok 🥲
etkafa CnsLpsNc ben varya artık bıktım gelen bakıyor giden bakıyor ama sıfır açıklık okadar bakmaya açılmıyorda 🙄🙄😂😂🤪
etkafa CnsLpsNc ay bu ben 😂😂😂hergün bir umutla gidiyorum doktor iki gün sonra yine gele dedi gidesim gelmiyor artık okadar bıktım yani bişey de olmuyor elleyip geri gönderiyorlar