cokkasmabeabi Hilalgurce bilemiyorum ilk gebelikte alacaktım fiyatları gereksiz pahalı geldi almamistim öyle gittik biz de
Hilalgurce cokkasmabeabi tane satiliyorsa tane alın yada letgoya ikinci el bakın 2-3 tane kullanılıyor zaten ben kayın validemin hasta beslerinden koyuyorum iki uc tane
Poncikpanda cokkasmabeabi Of neler neler insan başına gelmeyince anlamıyormuş hamile olmadan seni anlıyorum demesin valla kimse hemde sıcakta dediğin gibi 😂
Ozlem_cet cokkasmabeabi dogurcam korkusu bu zamanlarda başlıyor sizde nasıl suyum gelcek diye hep kontrol altındayim
cokkasmabeabi Ozlem_cet bende de 36ya doğru gelsek diye bir bekleme var ya. Son gebelik tadını çıkarayım derken sicaklar mahvetti nefes alamiyorum
Sena00 cokkasmabeabi 😂😂valla temizlik odur budur derken geçe kaldı ilkim de çok gec geldiği için bunda rahattım biraz