defneveannesii_ cokkasmabeabi 33.Haftamda hazırladım ben🤩 Ufak tefek eksikler illa ki çıkıyor veya unutulan onları da tamamlayıp koyuyorum çantamıza 🥰
cokkasmabeabi defneveannesii_ çok şükür hatırlıyorsunuz valla ben çantayı parça parça hazırlayınca ne koydum ne koymadım unutuyorum 😂 bu sefer listeli gideceğim ama unutmayım diye
defneveannesii_ cokkasmabeabi Instagramda hep hastane çantası hazırlayanlar video çekiyor onlar karşıma çıktıkça eksikler geliyor aklıma 😂 yoksa diğer türlü hatırlamam 😂 gerçi eltim sağolsun yardımcı oluyor o da 😍
birgaripana_ cokkasmabeabi o kesin sen dayanamazsın 🤪 sıcaktı tadını çıkaramamıştım diyip o bahaneyle gelir 3.
Merve20 cokkasmabeabi ay 39+3 üm bugün tamamladım sayılır çantayı 😅😅 3 gün önce hazırlamaya başlamıştım elime geçtikçe düzenleyicilere koymuştum Sadece valize yerleştirmek kaldı
cokkasmabeabi Merve20 hiç 39+3u görmedim Allâh göstermesin taşıyamam o kadar 😂😂😂 yine iyi dayanmışsiniz ben 30dan sonra sıkıldım hamilelikten 😂
Rmysarft cokkasmabeabi 36 olucaz yarın hala kapatmadım😂 bebeğiminkiler hazır ama ben kendime pijama takımı sipariş ettim hala gelmedi onu bekliyorum gelince diğerlerini de tamamlayıp kapatıcam inşallah doğurmadan 😂😂
cokkasmabeabi Rmysarft insaAllah 😂😂😂ben de bu hafta alayım diyorum pijama takımını ama tükendi hepsi beden yok 🥴
Sena00 cokkasmabeabi 😂😂valla temizlik odur budur derken geçe kaldı ilkim de çok gec geldiği için bunda rahattım biraz
cokkasmabeabi Sena00 ne güzel ya ben daralıyorum böyle belirsiz beklemekten hallolsun istiyorum hemen her şey.
cokkasmabeabi birgaripana_ 4.dur o üçüncü olsa duramam 😂 ayrıca şiddetle kınadım seni ben asla öyle bir insan değilim her gebeligimde tövbe edip 2 sene sonra bebek özledim diyen biri hiç değilim😂😂😂😂😂😂
Sena00 cokkasmabeabi eğer ilk gebeliğinizse normal çünkü insan hemen olsun hazırda beklesin heves ediyor ikincide de heves oluyor ama ilkdeki gibi değil tecrübelisin artık 😁
birgaripana_ cokkasmabeabi üfff ben niye hep 3. Diyorum 😁 yo yo kesinlikle öyle biri değilsin benim o 😁
Asel-61 cokkasmabeabi 36+1 ve bırakın çantayı beşik bile yok ortada Perşembe kontrol var ben heralde paçalar tutuşunca hazırlayacam 😂
cokkasmabeabi Asel-61 😂😂😂😂😂 aman beşiğim yok yatmam diyecek hali yok ya yerde bile yatar 😂 şu kadar rahat olabilseydim keşke çok iyi valla 🙈
cokkasmabeabi Sena00 üçüncü 🥴🤪 yapım böyle maalesef ya bişeye takınca olsun diyorum şu ara da hastane çantasına taktım onu hazırlasam doğuma daha da az kalacak ve ben kurtulacağım gibi geliyor 😁
cokkasmabeabi birgaripana_ senin daha yolun var sen yap bi tane daha söz ben gelcem Konya’ya sevcem 😂😂😂 ya doğurup bakmicam ya da uzaktan sevcem son çare çözümüm budur 😁