Selam hamile arkadaşlarım ben malesef ki kilolu hamile kaldım 83 kg ile. 27. Haftama giriyorum ve 92 olmuşum bile. Aşırı yemelerim yok hele gece yemem hiç yok ama nedense hızlı kilo aldım. Modumu düşürmek istemiyorum ama canım da sıkılmıyor değil. Doğumdan sonra hem aldığım kiloları hem de hamile kaldığım kilodan da zayıf olmak istiyorum doğum sonrası bunu yaşayan oldu mu yazın lütfen :)