Pamuk bana bu son hastanede yani araştırmada benzer bişi söylendi en az 3 erken doğum yada kayıp olmalı diye sinir krizi geçirdim açıkcası ama doktorum yani riskli gebelik uzmanım ben yapılmasını gerekli görüyorum rahim ağzı 12 haftada 23mm falan dedi şuan sınırında altında hemen yapılması lazım gerekli görüyorum yapılmalı diye diretti öyle kabul ettiler çok uğraştırdılar 3 gün peş peşe şehrin bi ucundan diğerine sabahın köründe git gecenin köründe dön mahvolduk bide oğlumuz vardı komşuya emanet edip gidip geliyorduk 4 gün hastanede yatırdılar falan başarıyla halloldu bitti süreç çok şükür birde ilkin aksine bu spinal anestezi altında oldu çok eğlenceli geçti ameliyat ekibi neşeli şen şakrak sevecen insanlardan oluşuyordu denk geldiğiniz tıbbı uzmanlar ve ekipler önemli bu süreçte hamdolsun kötü konuşan birine denk gelmedim ilk serklajımda berbat insanlarla muhatap olmak zorunda kaldım