Pamuk canım selam, 12 haftayı bekliyorlar genelde bildiğim kadarıyla serklaj için ikili tarama testi sonucunu ve 12 hafta öncesi kayıplar genelde doğal kayıp olduğu için , 21+3 ayrıntılı ultrasonda kısalık fark edildi 22 mm 22+5 te oldum serklaj, özelde fiyatlar hekimine göre değişiyor, perinatologlar işlemi yapıyor , ben eğitim araştırma Hastanesi’nde kendi kurumumda oldum. Hekiminizle iletişimde kalıp şikayetlerini dile getirip belki daha erkende atabilirler , çok geçmiş olsun, serklaj sonrası erken haftalarda atılan gebeler daha esnek bir şekilde yaşantısına devam ederken benim gibi daha geç haftalarda atılanlar daha çok yatarak süreci geçiriyor sonrasında enfeksiyona dikkat edilmesi isteniyor, bunun en güzel onlemi de günlük 3-4 lt su tüketimi günlük iç çamaşırı değişimi, bu tarz şikayetlerin varsa çok ayakta kalmayıp kendini yormayip kalan süreci tamamlayıp serklajini olabilirsin. Allah evladını sağ salim kucağına almayı nasip eylesin 🩷