Pamuk geçmiş olsun canım.
Tüp bebek doktorum erkenden eve dönmem gerektiği için bi ara banada 9. Haftada serklaj yapmayı önermişti.
Ama söyle düşün rahimağzı kısalıp uzayan bişey.
Progestan hapın bi etkisi oldugu daha kesinleştirilmemiş zaten.
Yurtdısında artık bu hapın bi etkisi yok diye vermiyorlar bile ona güvenmemek lazım.
Doktorun ne önerdi kaçıncı haftada serklaj olucaksın. 12. Haftadan önce yapmamalarının sebebi 2. Taramadan geçmeyince yurt dısında serklaj yapmıyorlar bugün benim ikili taramam temiz çıkmıs serklaja onay verilmiş ama enfeksiyon varmıs yarın ilaç vericekler inşallah herşey yolunda gider