sultanireem adalinda-35 evet yavaştan başladık biz odasını aldık ana kucağı mama sandalyesi falan aldık ama kurmadık daha odası boyancak etcek falan işimiz var yani 😂 siz yaptınız mı
adalinda-35 sultanireem bizim odasıni boyamıştik oda aldık sadece onu da bu hafta kurcaklar gelip daha ortada bişey yok 😁 bu hafta gidicem topluca alıcam artık çoğu şeyini
sultanireem Smsmzmz galiba sezeryan olucak onun için aslında 99dan biraz daha erkene gelmiş olucak bebişimiz 🥹 asıl sizin çok az kalmış heycanınızı tahmin edebiliyorum resmen allahım sağlıkla kavuştursun inşallah ♥️
sultanireem 1prensesannesi_ @kahvesever__ ay sizlerin böyle yakın olduğunu düşününce sizin yerinize bile heycanlanıyorum allahım sağlıkla kavuştursun imşallah ♥️
sultanireem Esmammm @ZemineY sizde ikiniz çok yakınmışsınız ♥️ allah sağlıkla kucağımza almayı nasip etsin
sultanireem Hilal_blc kız deme öyle valla zaman öyle bi geçiyo ki sanki 1 haftadır hamileymişim gibi ama çoktan 3aya düşmüşüz bile 😂 seninde az kalmış sabret ❤️
sultanireem Betulturkmen bizimki sezeryan olucak gibi duruyor o yüzden muhtemelen önce ben doğururum hayatım 😂❤️
sultanireem Mavigozunannesi aa bizimde aslında 10 kasım gözüküyor ama sanırım sezeryan olucağı için biraz daha erken kavuşucaz 🥹♥️
Mavigozunannesi sultanireem 25 haftaligim ben suan alsinda 17 kasim ama 3. Bebek olacağı için 1 hafta erken olacak
Mavigozunannesi sultanireem sezeryan doğuma 38 den sonra aliyolar genelde 38 den sonra isteğe bağlı tarih aliyosun ben kızımı normal doğurdum 40 haftalık 2. İri olduğu için normal gelemedi seseyana alındım Buda mecburi sezeryan olacak