sultanireem Elt60 kader ortağı olarak beraber geri sayıma devam o zaman daha gidecek çok yolumuz var bebişlerimize kavuşana kadar 😂❤️
Elt60 sultanireem sağlıkla kavusalim inşallah 😊benim ikinci gebeliğim. Vaktini beklerse Kasım ın 8 9 gibi alırız demişti doktorum. Ablası erken doğmuştu
Mavigozunannesi sultanireem sezeryan doğuma 38 den sonra aliyolar genelde 38 den sonra isteğe bağlı tarih aliyosun ben kızımı normal doğurdum 40 haftalık 2. İri olduğu için normal gelemedi seseyana alındım Buda mecburi sezeryan olacak
sultanireem Mavigozunannesi hee anladım o şekilde bizimde zorunlu sezeryan olucak gibi gözüküyo yoksa bizimde erken gelicek 😂
adalinda-35 sultanireem bizim odasıni boyamıştik oda aldık sadece onu da bu hafta kurcaklar gelip daha ortada bişey yok 😁 bu hafta gidicem topluca alıcam artık çoğu şeyini
sultanireem adalinda-35 bizimde hemen hemen öyle olucak bi kaç bişeyi var ama hazırlanıcak inşallah bu hafta başlıcaz bizde ♥️
sultanireem kucukbebek inşallah bizimde normal olur bende sezeryan olmasını hiç istemiyorum ama bakalım 😊