sultanireem biryildiz42 bizede tahmini 10 kasım dedi ama sezeryan olursa eğer ekim sonu olucak 37 yada 38.haftada
biryildiz42 sultanireem doğum şekli son haftalar da belli oluyor degil mi ilk gebeliğim bilgim yok o yüzden soruyorum 😂
sultanireem biryildiz42 yok evet son haftalarda belli oluyor ama bizim başka sebepten dolayı sanırım zorunlu sezeryan olucak şu an yüksek bi ihtimal ama hala net sezeryan diyemiyorum bende doğum biraz daha yaklaşınca netleşicek 😊
sultanireem adalinda-35 evet yavaştan başladık biz odasını aldık ana kucağı mama sandalyesi falan aldık ama kurmadık daha odası boyancak etcek falan işimiz var yani 😂 siz yaptınız mı
sultanireem Smsmzmz galiba sezeryan olucak onun için aslında 99dan biraz daha erkene gelmiş olucak bebişimiz 🥹 asıl sizin çok az kalmış heycanınızı tahmin edebiliyorum resmen allahım sağlıkla kavuştursun inşallah ♥️
sultanireem 1prensesannesi_ @kahvesever__ ay sizlerin böyle yakın olduğunu düşününce sizin yerinize bile heycanlanıyorum allahım sağlıkla kavuştursun imşallah ♥️