Nuraaa Tugcekmr benim ikinci hamılelıgım Ilkden tecrubem cop kovası e bebekten almıstım korbell cok ısımı gormustu asırı Tulumlar almıstım gece ıcın en guzel rahatı Aslında ılk bebekte cok esya almısım gıydıremedım cogunu da o yuzeen fazla kıyafet almam gerekmıyor suan Şimdilik hastahane cantası aldım uygunaydı fıyatı dıye kendı esyalarımı da bebegınlılerı de koyayım dıye Alt acma bakım cantası organızerı aldım kolaylık saglasın dıye Puset mınderı ve örtusu aldım Keçeli çantayı almayı dusunmustum ama magazada gorunce cok dandikti onun yerıne trendyolda aynı oyna benzeyen canta var ve aparatı da var bebek arabasına takmalık hem evde kolaylık olur hem dısarı cıkınca bebek arabasına takarım Ilaveden ben nevresım takımı yorgan yastık yatak gibi büyük şeylerı hall ettım Suan lıstemı kurdum emzıktır bıberondur bez ıslak mendıl pamuk gıbı seyler stoklamaya baslayacagım bıde kendım ıcın esyaya ıhtıyacım var 6. Aya yenı gectık ondan fazla acele etmıyorum
Svd12345 Tugcekmr ilk aldığım eşya tulum ve patikli alt . Başka bir şey almadım henüz. 22+6 haftalığız 🤲
Yebiii Tugcekmr ilk eşyamız banyo seti ve anne bebek bakım çantamız oldu 😊 tek tek indirimli buldukça alıyorum
KayraVeAnnesi_06 Tugcekmr İlk aldığımız bebek arabasıydı 🤭 kesinlikle almalısınız dediğim ürünler keçe organizer çanta , pilli törpü. , müslin örtüler , katlanır küvet seti , katlanır çoraplar ( ayağından çıkmıyordu ) şimdilik aklıma gelen bunlardı 🌈
beyzatlas Eşim hemen bebek arabasını park yatağını ve anne bakım çantasını aldı zamlanır diye iyi ki de almışız şu an uçmuş fiyatları
Annemm1213 Tugcekmr cinsiyeti belli olmadan önce kızsa da erkekse de giyebileceği arılı ve kurbağalı zıbın takımı almıştım düşük riskimiz vardı belki hisseder de tutunur diye düşündük evrene güzel mesaj vermek adına alıp onlara bakıp bakıp lütfen gitme bebeğim diyordum çok şükür şimdi 6 buçuk aylığız cinsiyeti öğrenince de hemen zıbın takımı ve biberen battaniye almıştık
Sezenn_ Tugcekmr Ben ilk ip alıp örgü yelek ve battaniye yapmıştım bi kaç tane . Sonrasında aldığım şey ise beşik oldu 35 hafta olduk şükür hazırlıklar hızlandı iyice tabi ki 🙈
Portredekitirtil Tugcekmr ilk eşyamız 35. Haftadan sonra bebek odası takımı sonra da hastane hediyelikleri ve çikolataları sonrada müslin bez başkada bişey almadık daha. Anneannemizi bekliyoruz kıyafetleri o getirecek. Geri kalan eksikleride yavaş yavaş halledecez inşallah aceleye gerek yok
Eebb Tugcekmr en önce bence beşiği hastaneye gidecek olan ıkı takım elbısesı bezı islak mendılı ve kendın hastanede gıyeceğin kıyafetlerin önceliğin bu olsun. Haftan erkense pahalı şeylerın önce al derim. Kıyafet kısmı en kolay olan bence.
Zumra_elif61 Tugcekmr oto koltuğu ilk hamile olduğumu öğrendiğimde aldığım şey old iyi ki de öyle olmuş 🥰♥️♥️