Masalnesli Yasemin-2424 son 5 Allah nasip ederse cuma günü bizimle 11 Ağustosda korku heyecan aradan 6 sene geçti birde ikinci sezeryan ilki kadar zor olucakmi kafamın içinde deli sorular 🙄🙄
gizcansen Oznurkocuk benim de son 21 gösteriyor🫣hem geriliyorum hem seviniyorum, hem üzülüyorum duygular karışık☺️
benhande Benim de son 10 gün ama hiç tık yok. Normal bekliyorum, öte yandan zor geçiyor ödem ve uyuşma yüzünden. Sezeryan mı olsam diye düşünüyorum değil.
bsrabrna -Yigitbebek- ay ne güzel inş hayırlı bir şekilde bebetoları kucağımıza alırız 💓 Normal doğum şeklinde ilerliyorsun dimi canım sende
-Yigitbebek- bsrabrna Amin inşallah ya 🤲🥰 evet normal doğum istiyorum inşallah hepimiz için hayırlı doğumlar olur 🤍
Zumra_elif61 Yasemin-2424 biliyorum hem hemen gelsin istiyorum hem de ikinci olacağı için oğlumla beraber nasıl yapacağım die korkum büyüyor 🤔🫣😘