Mavi- Yasemin-2424 benim de son 2 🥹 heyecan korku kaygı mutluluk tüm duygular birbirine karışmış durumda 🫣
Humeyraa12 Nehirsude benimde son 27 kramplar çok giriyor kasıklarıma bazen acısına bağırasın geliyor 😕
Fatimetncr Yasemin-2424 Benimde son 15 gün Çok korkularım var heyecan neler olacak bilmiyorum bebeğimi sağlıkla kucağıma alır mıyım
bsrabrna Seribanakkurt sezeryana mı 17 yoksa normal uygulamada mı 17 canım ? Bi de neden sezeryan oldu isteğe bağlı mı
Seribanakkurt bsrabrna yok uygulama 21 diyor çatı darlığı varmış benide çocuğu da çok zorlarmis ondan dolayı sezeryan olucak
Selcennnn mamyfat93 bizim durumumuz biraz farklı bebeğin karın çevresi geriden geliyor o yüzden her an her şey olabilir 🤷🏻♀️
Buseaselkartal Son 9 🧿🧿💕💕💕 bir an önce gelsin sağlıkla bebeğim ama aşırı heyecanlıyımmm pazartesi kontrol var bakalım ne dicek doktor🤍🤍🤍