betulveoglusu Oğlumla pazartesi kavuşuyoruz Allahın izniyle dua edın kızlar korku ve heyecan karışık duygular içerisindeyim 🥹
-Yigitbebek- bsrabrna Amin inşallah ya 🤲🥰 evet normal doğum istiyorum inşallah hepimiz için hayırlı doğumlar olur 🤍
bsrabrna -Yigitbebek- amin inşallah bizim hatun biraz tombik bir bebek olacakmış p yüzden doktorumuz sen 40a kadar doğurmazsın dedi bakalım son güne kadar bekleyecek herhalde hiç belirti hiç yok daha 🙈
Hilaler Yasemin-2424 Yasemin-2424 son 13 gün ikinci sezeryanım olacak ama ben çok endişeliyim neden bilmiyorum halbuki alışık olmam gerekiyor ama sanki bana bişey olursa nolacak düşüncesi hiç çıkmıyor aklımdan neden acaba 😕