Canım bende senin gibiydim, dört senelik evliydim, yumurtalıklarda pcos görüntüsü vardı başka hiç bir sorun yoktu , rahim filmi bile çekildim, hormonlar normal , eşimin değerler normal , düzenli adet görüyordum , artık tedaviye başladık , klomen ve famera ve çatlatma iğnesi denedim , olmadı , doktor bir dahakine aşılama dedi ,ara verdik , tedaviye ara verince çok kilom olmadığı halde pilatese gittim hem psikolojik hem fiziki olarak iyi hissetmeye başladım , spor salonu ve beraber gittiğin arkadaş etkeni çok önemli … kafayı dağıt düşünme çocuğun olur diyenlere kızardım bunu nasıl yapabilirim söylemesi kolay derdim , cidden yoğun bir süreç içinde iken çok düşünmediğim bir ayda elhamdulillah oldu , kendiliğinden … vaktini beklemiş adeta … ve afedersin ama ilişkiliyi sırf çocuk için yapmak da çok ters etki ediyo … rabbim en hayırlı vakitte tüm isteyenlerin yüzünü güldürsün , en büyük duam budur….