OnlyBaby benim doktorum ailevi arkadasimiz o yuzden beni sik sik goruyor. Son kontrole gitdiyimde zayiflamam gerekdiyini soyledi 75kq filan olmustum. Zaten o soyledigi zaman ben diyetdeydim kendim icin zayifliyordum. Zayiflamaga basladim 69 kq gibi oldum, 2ci ayda hamile kaldimm. Tabi ilac filan iciyordum ama duzensiz 1 aylik onerileni ben 1 hafta icip birakiyordum. Zayiflamanin da etkisi muhakkak ki oluyor