Sehermahsum7321 OnlyBaby ama şuda var unutma yumurtlama günlerimiz belli değil onun için iki günde bir eşinle birlikte ol hep
OnlyBaby Sehermahsum7321 tamam canım.. bişey sorucam ben bikaç ay 30 günde bir adet oldum şimdi 28 günde bir oldu. Birinden duydum adetimden 2 gün önce yumurtlama yaşadım dedi doğru mu acaba ya. Yumurtlama yaşayınca 14 gün geçince zaten adet olmuyormuyuz?
sacmalamakizim OnlyBaby Doktor’un dediğini yapmalısınız bence, size saçma gelebilir ama bazı kişilerde, kilo problemi olunca da olmayabiliyor. Diyetisyene gidin isterseniz, bende de pco vardı kilo verince düzelmişti.
OnlyBaby sacmalamakizim gidiyorum canım 1 hafta oldu yürüyüşümüde yapmaya çalışıyorum hergün inşallah güzel sonuçlar alırım
OnlyBaby MehmedinZeynebi benimde umudum o yönde canım benim bakalım takibi hiç elden bırakmicam, sanırım çocuğum biraz inatçı ve beni uğraştıran olacak🤩 baksana baştan bu kadar yorduğuna göre ahahaha
OnlyBaby Lafayette evet canım bahçeden ne çıkarsa sebze onu yemeye çalışıyorum inşallah başarırım iradesizim ama.. çocuk ve sağlık için mecbur yapmalıyım
OnlyBaby 2oglusannesi tamam canım hayıtı ne zamanlar içiyoruz, pcolular kist mi oluyor? Kist dememişti bana sanki yumurtalıklar etrafında küçük bişeyler vardı, birde bikaç tane vardı yani klomenle birini büyütebilmiştik.. aman ne zor işlermiş ya😅
2oglusannesi OnlyBaby hayiti adetin 3. Günü başla 12 gün iç. Pko yumurtalık kisti zaten. Şöyle ki normal kadında her ay bir yumurta büyür tuplerden rahme düşer gebelik olmazsa adet olur. Bizler ise her ay büyümese de arada işte büyür tam çıkacakken androjen hormonu baskilayip kafasına bi tane vurur bizim yumurtalar olduğu yerde kalır yumurtalikta birikir öyle. E tabi duruma göre arada sağlıklı yumurtalar da çıkar canım hepten ölmedik 😂 ama desteklersen cesaret verirsen onlarda birer yetişkin olup doğru yolunda ilerleyebilir. İşte öyle 😂
OnlyBaby Sadecemavii ben iki doktora gittim eşim bir doktora bazen doktorlarada güvenemiyorum ya varsa bişey ama görememişlerse diye. Ama koca doktor diyorum yani ne kadar nereye kadar göremicekki
Sadecemavii OnlyBaby bak yaşadığım şehirdeki en iyi doktora gittim bana hiç bi sorun yok dedi benimde zaman geçtikçe aklımda şüpheler oluşmaya başladı ya varda göremediyse diye. ☺️ Ama bunların hepsi gerçekten stresten kaynaklı oluyor çok ciddiyim ne zaman boşverdim o zaman oldu test vardı evde yapmadım bile başta yine negatif çıkar diye iki gün sonra bi yapayım ya ne olcak sanki dedim öyle yaptım. O kadar ümidim yoktu.
OnlyBaby AleynaResul bende mi okusam hergün.. onu çok duydum ismi azam yaptım iki kere ama vakti değil demekki
AleynaResul OnlyBaby ben ramazan ayının başında başladım hergün sonunda bitirdim bazen günde iki kere okuduğum oldu sabah ezanında yatsı namazında saati belirsiz okudum bazen öğlenleri ama okuyun rabbim geri çevirmez 🤲🏻
OnlyBaby incikupelikiz bencede etkilidir ya sonuçta vücud tam sağlıklı oluyor iyi beslenme spor ve stressiz hayatla
OnlyBaby Eebb inşallah alırım canım ya her zaman derim biri yapınca diğerini geciktirmicem diye ama. Malesef öyle olmadı. Büyük konuşmamak lazımmış.
OnlyBaby Ayseee60 tamam canım uygulamaya göre ovülasyon sürecine girdim bugün içmemeye çalışıp denicem
OnlyBaby Ayce09 ayy ikiz miiii🤩 çok isterim maşallah ya Allah sağlıkla büyütmek nasip etsin.. pcolularda ikiz olabiliyor denmişti. Spor ne yaptın? Ben bi yürüyüşle başladım şimdi
Ayce09 OnlyBaby inşallah rabbim sanada nasip eder 🙏🏾 kızımda spora başlamıştım ip te atlamıştım hamile alınca bıraktım çok spor yapmış sayılmam ikizlerde hayatımdan çay şekerini çıkardım sadece 😂 evet dedem ikiz benim ama pcodan dır o diyorum süt maydonozu araştır dene mutlaka
Birminikannesi1 OnlyBaby yumurtalıkların da yağlanma vardır benim yengem 150 kiloyla 2 çocuk doğurdu ama arkadaşıma doktor 90 100 kilo civarındaydı zayıfla dedi hatta bana da dediler 1.71 boyunda 70 kiloydum zayıfla dedi doktor herkesin bünyesi farklı oluyor
OnlyBaby Birminikannesi1 hadi ya demekki gerçekten spor yapmalıyız sağlıklı beslenmeliyiz bu işin oluru bu olur anca pco gerçekten kilo sevmiyomuş
OnlyBaby Nursnbl11 aşağı yukarı bi on kilo yapıyor, doktor bişeyin yok ama kilo vermeden hamile kalırsan kalmanı bile tavsiye etmem dedi ya.. valla nası olabilir bu dedim ama olabiliyor işte:/
Birminikannesi1 OnlyBaby evet herkesin bünyesine göre değişiyor ben zayiflamadim çünkü eşim de rahatsızlık çıktı ve tüp bebek tedavisi gördük zaten stresten verdim kiloları 😃🤦