minikcivcivim
Ilk ogrendigimde Plesanta çok aşağıdaydı, doktor sen normal dogum yapamazsın dedi.
Ama zamanla rahim büyüdükçe 30.haftalardan sonra çıkıyor yukarı. 33 haftalıkken gittiğimde biraz daha çıkmıştı yukarı,normal dogum yapabilirsin ama kan kaybı çok olur dedi dr. 36 da tekrar gidecem bakalım hayırlısı..